Beheer mijn boeking
Hoe wijzig ik de locatie/data van mijn verblijf?
Een vakantie nog wat onzeker? Bij Center Parcs zeker niet! Boek je nu een verblijf dan kun je tot 21 dagen voor aankomst eenmalig gratis omboeken.
Bekijk de algemene voorwaarden
Je kunt wijzigingen in je boeking aanbrengen door het Customer Contact Center te contacteren via het volgende nummer: 070 224 900 (€ 0,30 p/m).
Indien je, na de totstandkoming van de boeking, wijzigingen in de boeking wenst aan te brengen, is Center Parcs niet verplicht daaraan te voldoen. Wanneer je, na de totstandkoming van de boeking, wijzigingen met betrekking tot het park, aankomstdatum en/of cottage type wenst door te voeren, kan je dit eenmalig kosteloos doen tot 21 dagen voor aankomst. Het is steeds de vrije keuze van Center Parcs of, en in hoeverre, die wijzigingen worden geaccepteerd. Voor elke navolgende wijziging tot maximaal 21 dagen voor aankomst in een reeds gedane boeking rekenen wij je € 49,50 wijzigingskosten aan. Elke boeking kan maximaal drie keer gewijzigd worden. De termijn van 21 dagen wordt steeds berekend op basis van de aankomstdatum van de initiële boeking. In beginsel kunnen wijzigingen minder dan 21 dagen voor aankomst niet worden toegestaan. Bij een wijziging naar een goedkopere periode of cottage of (een gedeeltelijke) annulering binnen deze periode, ben je de volledige huursom verschuldigd.
Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Verblijf omboeken
Een vakantie nog wat onzeker? Bij Center Parcs zeker niet! Boek je nu een verblijf dan kun je tot 21 dagen voor aankomst eenmalig gratis omboeken.
Bekijk de algemene voorwaarden
Verblijf annuleren
Als je hebt besloten om je verblijf toch niet te wijzigen, maar om het volledig te annuleren vragen we je rekening te houden met het volgende:
• Bij een annulering meer dan 4 weken vóór aanvang van het verblijf is annulering mogelijk, maar is 30% van de totale reissom verschuldigd met een minimum van €150.
• Bij een annulering minder dan 4 weken vóór aanvang van het verblijf is annulering mogelijk, maar is 100% van de totale reissom verschuldigd.
Bekijk de algemene voorwaarden
Uitzonderingen
• Als je bij jouw reservatie een annuleringsverzekering heeft afgesloten, moet je:
- Center Parcs onmiddellijk (binnen 2 dagen) op de hoogte stellen om een annuleringsfactuur te ontvangen
- Europ Assistance binnen 5 werkdagen na de gebeurtenis die aanleiding geeft tot de dekking op de hoogte stellen door het schaderapport te sturen naar het volgende adres: https://centerparcs.eclaims.europ-assistance.com
In geval van een te late annulering en/of melding van het schadegeval dekt Europ Assistance alleen de annuleringskosten die verschuldigd zijn op de datum van het voorval dat aanleiding heeft gegeven tot de annulering.
Je kunt je boeking annuleren of wijzigen door te bellen naar 070 224 900 (€ 0,30 p/m).
Is het mogelijk om de locatie van mijn accommodatie uit te kiezen?
Ja, je kunt de locatie en/of indeling van je accommodatie kiezen. Je vindt deze optie
tijdens het maken van de reservering onder "Voorkeursligging en verblijfsopties". De prijs van de voorkeursligging varieert afhankelijk van de gekozen locatie.
Waar kan ik de betalingsstatus van mijn boeking bekijken?
Als je een overzicht wilt bekijken van je openstaande en reeds gemaakte betalingen, log je in op "My Center Parcs". Het totale factuurbedrag en de betalingsstatus van je factuur kun je bekijken onder "Mijn boeking" of in de Center Parcs-app.
Je kunt ook het Customer Contact Center contacteren via het nummer: 070 224 900 (€0,30 p/m).
Hoe kom ik erachter of mijn boeking is gelukt?
We sturen binnen 30 minuten een boekingsbevestiging naar je e-mailadres. Houd er rekening mee dat je geen informatie over je boeking per post zult ontvangen.
Zoek
Geen resultaten gevonden